Travel day

hej
en dag i resandets värld. men den började som vilken annan dag som helst. klockan ringde 7.45, 45minuter senare satt jag på en spinningcykel och värmde upp inför dagens gympass. mage/rygg. blev ett skapligt tungt pass, gick där ifrån med ett leende på läpparna!
hemma efter gymmet fanns det en lång lista på allt jag skulle hinna göra. frukost, packa, fixa lite inför resan. hann med allt, även en liten tv stund efter frukosten med sambo :)
Frida kom förbi en sväng för att säga hejdå, himla trevligt! hoppas du får en bra helg i Sthlm!
tog mina väskor, lämnade vinterjackan hemma, tog på mig solglasögon och promenerade ner i solskenet till bowlinghallen för en lunch innan det var dags att åka.

nu sitter jag på tåget. känner att det var på tok för längesen jag åkte iväg nu, känns som om jag glömt precis ALLT. haha men det blir säkert bra :)
jag är såååå taggad på att åka och bowla nu. är dock en tradig flygresa först.
Cph-Istanbul-Kuwait. landar 05.30 Kuwait-tid. vi kommer att vara två timmar före svensk tid. :)

i Istanbul möter jag & Helén upp Nina & Joline!
Woho - leeeeets go

-

travel day. but the day started like any other day. alarm went off at 7.45, checked in at the gym 45mins later. did a good session of abs/back today.
after the gym the schedule looked like this:
breakfast
shower
start & finish packing (two h before leaving)
get some stuff done for the trip

I made it just in time.
Took my bags, left my winter jacket back home, put on sunglasses and walked in the sunshine down to the bowl to have lunch with roomie before leaving.

I'm sitting on the train to the airport right now. Feels like it's been too long since my last trip, haha I almost forgot what to pack, don't know if I have everything but I guess I'm gonna be alright. Haha.
So excited to finally get on the road again! I wanna bowl, NOW!
Cph-Istanbul-Kuwait
Get there at 5.30 Kuwait-time, we will be 2h in front of Swedish time.

Me and Helen will meet up with Nina and Joline in Istanbul.

Woho - let's goooooo!



Kommentarer
linn

Lycka till bruden :)

2013-03-12 @ 18:16:48
URL: http://olssonlinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0