Tisdag

14,5h sömn.
9h jobb.
1,5h gossip girl.
en helt vanligt tisdag. en tisdag jag är fantastiskt nöjd med. nu har jag sovit i kapp mig själv. nu ska jag bara träna i kapp mig själv. lite nyttigare veckor startar nu! låt oss säga en månad 25e april får jag klämma en pizza.
saker som ej får förtäras:
godis - chips - choklad
läsk
alkohol - endast två accepterade dagar

dags att fläska av sig & tajta till sig. hårdare träning & vettigare mat. jag började idag. imorgon kör jag vidare: 6,5h jobb, gym, bowling.

Är du med mig?
Nu kör vi!

Bilden visar förövrigt min middag jag gjorde till mig själv igår. Krämig pasta pesto kyckling med körsbärstomater. YUM

*

14,5h sleep.
9h work.
1,5h gossip girl.
a normal Tuesday. a Tuesday I'm satisfied with. Finally got the sleep I needed. Now it's time to catch up in the gym. Healthier weeks starts now. Lets say for a month, until April 25th.
Things I should stay away from:
Candy - chips - chocolate
Soda
Alcohol - only two days ok - special occasions.

It's time to shape up again, tighten up a bit. Training harder at the gym and eating healthier. Started today.
Tomorrow: 6,5h work, gym and bowling.

Who's with me?
Lets goooo!

Picture shows my delicious dinner I made for myself yesterday. Creamy pasta pesto chicken with cherry tomatoes. YUM



Kommentarer
Maria

Recept tack!! :) ser grymt gott ut!!

2013-03-27 @ 08:07:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0