Still in the game!

Internet är inte alls bra här över. Har knappt kommit in på internet under dagen. Därför har uppdateringarna också varit dåliga.

Tänkte att jag skriver lite mer senare. Bara en snabbuppdatering:

Efter många om och men, ups and downs, "nära-att-lägga-av"-ögonblick så lyckades jag på ett galet sätt bowla mig in till steg 5. Jag förstår inte riktigt hur jag lyckades. Jag är så glad! Oerhört jävla glad & stolt över mig själv.

Nu ska jag äta choklad.
Skriver mer om en stund :)

Fortsätt hålla tummarna där hemma!
Resultat finns på www.abf-online.org



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0