godkväll

en lång dusch och lite massage för att kurera handen. känner mig nästan som en ny människa. en lite äldre version dock. lite sömn hade inte alls suttit fel.

har slängt mig på sängen, funderat lite över bowlingen idag. jag har lyckats med så mycket idag. slängt i rännan, bowlat en 299serie och en 289serie. velat slå i sönder något, varit nära på att ge upp & även strålat som en sol. vilken jävla blandning. men jag skulle gärna inte byta ut upplevelsen. att bowla fantastiskt bra, till att få kämpa i varje slag för att komma fram på rätt fot till att komma tillbaka till ok teknik igen är spännande och påfrestande för humör, tålamod och kropp. men jag gjorde hela tiden det bästa av situationen, överlevde och här är jag.
målet inför finalen var att klara sig ett steg, resten var en bonus. det gick lite längre än så, just nu redo för steg 5 imorgon. vi spelar alltså 4serier och sen går 8vidare. efter det är de matchspel, topp 5 går till stegfinal, poängen plockar man med sig.

klot som rullat för mig denna veckan: Wrecker, Victory Road & Versa Max.

så.
imorgon ska jag ha kul, njuta och försöka bowla bra. ett rimligt mål.

-

sorry for no updates today. Wifi is not working properly and all day has been busy with bowling. I'm still in the game. Bowling round 5 tomorrow. SO HAPPY! I went from happy to not wanting to bowl and back to superdupermegaexcited about what I managed to do.
please keep your fingers crossed for me all day tomorrow. hope to bowl many more games.
4games top 8 makes it through, bowl match play and top 5 makes it to stepladder, pinfall carried forward.

I'm gonna enjoy the day tomorrow.

For those who wants to know I've been bowling with Wrecker, Victory Road and Versa Max this weekend :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0