Sunday

Kom hem sent igår, men det var de värt. En kväll med Åsa och Molle på Hard Rock i Göteborg och sen bilresa hem. Var hemma vid 12. Trött tjej somnade direkt. Klockan ringde vid 8.30, idag var det ny match. FHs b-lag mötte Höganäsklubbarna. Vi spelade på Räven, vinst och jag gjorde 924.
Efter matchen mötte jag upp David, en sväng på gymmet blev det. Tränade mage. Yikes.
Fanns inte mycket energi efter det så fick bli soffläge resten av kvällen, sååååå gött.

Nu ska jag försöka sova lite, imorgon är det en speciell dag. Önskade att jag inte jobbade men måste man så måste man. Vi hörs då!
Hoppas ni hade en bra helg xx

Another game-day today. We bowled on the 38ft pattern. We won and I bowled a 924. Met David after the game and we went to the gym, killed my abs today. Yikes. Was dead after that so I walked straight back home to spend the rest of the day on the couch.

I'm gonna try and get some sleep now, it's a special day tomorrow, I wish I didn't have to work but that's the case.
Talk to you tomorrow! Hope you had a great weekend.

Xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0