onsdag

godkväll på er.
vi sitter här och myser med té och film. jag. min sambo. min bror. min fru. och min zacke. haha!
en träningsdag skulle man kunna säga, tog mig en PW innan idag på 5,5km. fick bli det istället för gymmet då min röst och hosta har blivit värre. men det passade bra med en PW mitt på dagen, ner till havet. det slår aldrig fel!
hämtade upp frugan på tåget. hann med att sola, träna och sen på korpavslutning. tacobuffe och lite mer bowling.

värmde upp inför imorgon, då bär det av på tävling igen. mot Stockholm!

men nu ska det mysas, packas och umgås först!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0