hej fredag!

började dagen med en visit hos min sjukgymnast, sen direkt till gymmet efter det. jag & Josefine satte upp olika stationer och körde 1min på varje med 1min vila, 3olika sets. med högt tempo. väldigt kul måste jag säga. :)
lagade lite mat och vilar lite på soffan nu, ska senare göra mig redo för jobb. 17-stängning.

Morgondagens schema:
Titta på bowling
Bowla
Jobba 17-stängning

Ha en fin fredag mina vänner!

Started the day with a visit at my physical therapist, then straight to the gym for a session with Josefine. we did a few routines for 1min and 1min rest. including cardio. was a great work out!
just made some lunch and taking a nap on the couch before i have to get ready for work tonight, 5pm-closing.

tomorrows schedule:
watch bowling
bowl league
work 5pm-closing

have a great day!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0