Heeeeello

Det har varit en fullspäckad dag. Det började med att städa lägenheten, jag avskyr det. men det blir ju så himla fint när man väl är klar. Tur jag har en sambo som håller koll på mig. När lägenheten var fin stack vi till gymmet, körde ett konditionspass, PW & jogg i lutning. Även mina 10 första minuter någonsin på en crosstrainer! Heja mig!
Första passet på gymmet avklarat, sprang över vägen till bowlinghallen för att slänga i mig lite mat och sen träna bowling i 1,5h. Hann slänga mig på soffan efter träningen i en halvtimme innan det var dags att få upp tempot igen, nu är jag tillbaka på gymmet redo för ett pass - core! Sen ska jag hem och slänga mig på soffan och göra absolut ingenting!! Haha
Imorgon är en mysdag-deluxe. Mor & dotter-dag sen Sandra & Josefine-kväll. Jag längtar!

Busy day! Started the day with cleaning the apartment. I hate it but when it's done it's all shiny! Haha and that i love! I'm lucky my roomie keeps an eye on me. Apartment done, it was time to hit the gym. Cardio for one hour, PW and jog. Also did my first 10mins ever on a crosstrainer. Go me! First session done. Walk across the street to the bowl to eat real quick before practice for 1,5h. Lucky me I got 30mins over to spend on the couch before hitting the gym for second session - Core!
I'm so ready to get back on the couch after this day! Haha
Tomorrow is mother and daughter day and Sandra and Josefine evening. Can't wait!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0