el Stockholmo

slängt mig på sängen efter en ganska lång dag. den började tidigt i Ängelholm, den fortsatte i en bil på E4 med slutdestination Stockholm. vi nådde huvudstaden vid 16tiden, klara för att bowla vid 17. som jag har längtat! och va bra det kändes till slut! jag vågar nog säga mer imorgon. jag har svårt för att tro på det just nu. men jag håller mina tummar. jag kan väl säga som så att det var snabbare än vad jag trodde att det skulle vara. det skiljde rätt mycket mellan banorna i sig, mest de olika sidorna. ser fram emot morgondagen. bowlar igen vid 17.

när vi var färdiga efter starten insåg vi att vi var hungriga, jag och min fru Joline, vi tog bilen till Heron City för att äta. Då fick Joline en lysande idé om bio! Vi sprang upp för att se vilka vi hade att välja mellan. Hobbit 3D började om 10 minuter! vi köpte biljetter, sprang ner en våning för att köpa mat, sprang upp igen och blev stoppade - "ingen mat i salen". Vad hände där? Godis är okej men inte mat? Buuuu! Fick bli den snabbaste måltiden på mycket länge, kastade i oss maten.
Vi hann!
Filmen får godkänt, värd att se. Den var roligare än jag trodde men surt att veta att det inte kommer hända något speciellt denna film, utan att det kommer en efterföljare. Men alla gamla skådsspelare är med, från Sagan om ringen filmerna. Me like! 3D effekten är ju helt underbar.

men nu får vi nog sussa lite. impulsäventyr gör en trött!

Godnatt peeps



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0