ännu en gång

är dags att packa väskan. efter ett frisörbesön, efter ett pass på gymmet, efter en solning, efter jobb, efter träning, efter kvällsfika, efter tv-häng. ja, nu kan jag inte hitta på fler saker att göra innan detta oerhört tråkiga moment. som ännu en gång gick oroväckande bra, smidigt. har jag verkligen fått med mig allt? blir förvånad om jag kommer sova bra inatt, lär väl packa om väskan X antal gånger i sömnen/drömmarna. kanske lika bra det!

klockan ringer 06.55, duscha, packa det sista och sen ner till bowlinghallen för att hämta klot. tåget går 8.15.
Ängelholm - Köpenhamn - Helsingfors
its time for Ballmasters!
bring
it
on



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0