god dag

mina söta små vänner.
hoppas ni hade en mer kärleksfull dag än vad jag hade. jag hade en mysig torsdag. en tjejtorsdag. kollade tv, åt lite choklad. stängde av tv och lyssnade på musik. akustiskt. på hög volym.
absolut bästa jag vet.

idag är en ny dag. jag måste erkänna att det är en slö dag. jag ligger fortfarande kvar i sängen. kollar tv och förbereder mig mentalt för att ta mig till gymmet. idag är det cardio. kanske går ut och går en runda istället. känner mig lite splittrad. det är mycket just nu, i huvudet. en lång promenad. låter mer som en fredag i min planering.

helgen blir bowling. mycket bowling. två matcher imorgon, en på söndag. att spela. sen ska jag titta lite bowling också. såklart.
Ida kommer imorgon, jag läääängtar. behöver sällskap. känner mig lite ensam när sambo är på äventyr. saknar henne. saknar dom båda!

-yesterday was a cosy Thursday. a girly Thursday. I watched some tv, ate chocolate. Turned off the tv and turned on some music. Acoustic.
There's is no better way.

today is a new day. with a slow start. I'm still in bed watching tv, trying to get mentally prepared for the gym. It's cardio day. Might change my mind and go out for a long walk instead. I have a lot on my mind right now and I need to get my mind together. Sound more like a Friday that fits my schedule.

the weekend is pretty much all about bowling. two matches tomorrow and one on Sunday. to bowl. I'm watching another game on Saturday. Of course.
Ida is coming here tomorrow, so excited. Feel a little lonely now when my roomie is on the road. Miss her. Miss both of them!

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0