BAM

pheww. ännu en dag förbi. nu känns det som att jag bara bockar av allt igen. glömmer av att njuta. hinner inte riktigt med. inte denna veckan. sluttampen på en lång månad. jag har jobbat som aldrig förr. mycket för att vara mig. jag är stolt över mig själv. jag tränar mer än någonsin, både gym och bowling. samt jobbar mer. BAM
 
en annan grej jag är väldigt nöjd med är att jag har sovmorgon imorgon. klockan 9.55 ringer klockan, då blir det gym, sen en lunchdejt med Frida innan en powernap och till slut jobb. det blir inte en lugn dag än, jag får nog vänta tills nästa vecka. för nu blev det mer inplanerat ihelgen:
fre: gym, lunchdejt, jobb
lör: match, jobb
sön: gym, göteborg
mån: göteborg, bowling
tis: gym, jobb
ons: jobb, gym, bowling
tors: SOVMORGON!!!!! gym, bowling
bara en vecka kvar - bit ihop
 
och en annan grej. jag har skaffat twitter mina vänner. WAM fattar inte ett skit av det. någon som kan förklara?
miniheffaa_
 
-better late than never. im now on twitter miniheffaa_ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0