alla hjärtans dag

överskattad dag.
måste det verkligen finnas en dag om året där ALLA överdriver sin kärlek till ALLT? kom igen. tycker vi om någon ska vi väl ändå visa det 365 dagar om året, inte för att någon annan säger det?
jag antar att jag är en av dom som är bittra, för att jag inte har en man som kommer hem med choklad, eller skickar söta sms eller ger mig en massage innan jag ska sova. men hur mycket speciellare är det inte att få detta vilken annan dag som helst på året än då man faktiskt förväntar sig det?
nej stort buuu på denna dagen

nu ska jag tända ljus, äta choklad och ha kvällsmys - för att det är torsdag & jag är ledig.

-I kind of hate this day. not as a Thursday, as a overrated and it's just too much of this valentines stuff. Correct me if I'm wrong, but aren't we supposed to show the people we love that we actually do care about them and love them like 365days out of the year? I guess I'm one of the bitter ones cause I don't get a present, or flowers, or chocolate or anything like that, but wouldn't you appreciate it more if it happened on any other day than valentines day, when you actually expect it?
Big no no for this day

I'm gonna light some candles, eat some chocolate and cuddle up on the couch - cause its Thursday and I have a day off.

X



Kommentarer
Fru

Sånt sker inte även om man har en man, Alla hjärtans dag kan lika gärna vara fylld med nerkissade sängkläder, handtvätt i köket, rädda småbarn som fastnar i för djup snö, plocka fucking jävla disk och torka bajs...men vadå, vem gillar choklad och blommor ändå!? Haha. JB glömde nog bara, eller jag menar Frederik.. ;) <3

2013-02-15 @ 18:04:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0