Squad 1

phewwww det där var jobbigt. tänkte ändå när dagen började så fruktansvärt bra, hittade en superbra restaurang direkt där man fick göra sin egen pasta. man valde pastasort, vilken sorts sås och sen 4 ingredienser. jag valde, penne pasta med vitlök, kyckling, bacon, ananas och broccoli. konstig blandning men hur gott som helst! blev även lite snabbshopping innan starten, hittade en jacka jag läääänge letat efter. men sen tog det lyckliga slut. bajsbowling. kom in helt fel, bowlade dåligt. när jag väl började bowla okej då stod det nästan alltid en kägla över. till slut blev det en start då jag fick testa en massa, 5klot använda, testat allt från första pil till fjärde, vara med bakom och även gå runt bollen mer. imorgon får vara en ny dag helt enkelt. jag kommer vara piggare, bowla bättre, ta bättre beslut & fixa det. jag kan! jag vet det.

nu behövs dock sömn. & det kommer det bli också. 13.oo är det tänkt att jag ska bowla. kan bli tidigare. men håll en tumme oavsett? man tackar.



Kommentarer
IMB

Precis som du skriver, låt detta bli ett test och kört hårt imorgon. God Natt

2012-09-07 @ 00:18:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0