sjukgymnast

inget dåligt besök inte. damn vad det knakade. mer än någon gång innan. jag var iallafall sned i ryggen (som jag brukar bli), han knäckte rätt och satte TNS i svanken typ. TNS är el som går in i musklerna, väldigt effektivt enligt mig. otroligt skönt också. konstaterade att det har blivit en hel del bowling på sistone och därför bokade jag in en ny tid tills på måndag. lika bra!

har även varit på resebyrån och fixat, sådär halvbra nyheter, får veta mer på måndag. men ni kan väl alla hålla en tumme att det löser sig? tackarrrr

nu har jag kastat på mig soffan, var ute och gick i ösregnet innan så nu har jag krupit ner under en filt och kollar film. funderar även på vad jag ska göra för mat ikväll, något förslag?

kanske ska köra en kiddo-version, glass à la hamburgaretallrik?



Kommentarer
IMB

Hoppas att det inte gjorde ont när du kastade soffan på Dig:) Men hoppas att du kastade Dig på soffan. Kram

2012-09-15 @ 22:55:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0