ny vecka

och den har börjat starkt. varit på gymmet med mor, blev bara bandet idag, 2"varv" på ökning i lutning, 6km/h - 0, 2,5, 5 & 10. tar ca 45min och sen sprang jag de sista 15min på 9,5-10,5km/h. blev 7km totalt. en lagom start på veckan. men sablar med varmt det är på gymmet. ser nyduschad ut på bilden. mysigt värre

direkt efter gym var det bara att pallra sig rakt över gatan till min sjukgymnast och det är här jag håller hus nu. fick ett fint kort av han idag, "frikort - sjukvård". det går fort när man har roligt. eller?
blev lite knäckande och TNS idag också, himla gött! nu kan man röra sig igen ;)

en promenad över till bowlinghallen, sola, äta frukost sen jobb 12-22.

Nina: tanken med bollen är att den ska gå jämnt och rätt lugnt, ska förhoppningsvis gå att bowla med på kortare profiler. återkommer när jag vet att det stämmer ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0