jobb [check]

jobbet avklarat, vilket ös det blev någon timme nyss, himla kul!
men nu klarar sig boysen själva & rushen var över så jag kunde gå tidigare och därmed gå till gymmet, yay!

wooooopa två pass på gymmet, damn. det var verkligen sista energin som gick åt. först var vi på jympa medel 55min, mycket hopp hit och dit. svettig som ett djur, fick 5mins paus sen på det igen med intervall flex 55min. OH MY GOD va jobbigt det var. Fast fy tusan va roligt! Det kommer jag göra fler gånger. Intensivt, högt tempo och rörlighet. Superb!

nu tar jag kväll, ska inte lyfta ett finger mer idag. förhoppningsvis kan gå ur sängen imorgon. håll tummarna är ni gulliga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0