jag är en av dom..

yep, idag blev jag en av dom.. en av dom idioterna som är ute och springer en fredagskväll. haha skadat nöjd tjej. jag använder mig av ett program som heter Runkeeper på min iPhone (tror jag har berättat om det innan?). riktigt bra program som du sätter i gång i början av rundan för att se hur lång sträcka, hur lång tid osv det tar. man kan specificera vad det är man gör - om jag går, springer, cyklar.
har en runda jag tagit ett par gånger på sistone på ca 5,5km. för 1,5 månaden till nu har jag förbättrat mig hela 7 minuter!! SJU MINUTER!! och det var förbannat tungt att springa idag med motvind & träningsvärk och ändå fick jag den trevliga överraskningen när jag var klar. så glad!
detta var jag tvungen att fira, givetvis. så jag gick in på Bogarts och hyrde två filmer :) haha. American Pie the reunion & kvarteret skatan åker till Laholm. väl hemma tog jag en dusch, lagade pasta & köttfärsås och slängde mig på soffan.

NU är det fredagsmys!

imorgon: dubbelmatch Kristianstad! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0