hopplahej

damn. fullt ös!

jag hann nästan göra allt jag skulle. banken hann stänga så jag får ta det imorgonbitti, ingen fara med det. har tvättat. kört ett pass på gymmet - cykel 1mil, PW 7km (6km/h med ökning i lutning efter varje 5min. 2,5 - 5 - 10) sen joggning 3km (1km 9,5km/h, 1km 10,5km/h, 1km 11km/h). gympasset var slut en halvtimme innan bowlingträningen så det var bara att gå dirren till hallen och slänga i sig en kycklingkebabsallad och sen på nästa träning. bowling 2h. spelade lite matchspel på 42ft, tränade teknik under tiden - note to self: noga med handleden och "trekanten".

packa ska jag alldeles strax börja med så jag slipper det imorgon, nog med grejer att göra ändå. haha :)

har jag glömt göra något? skulle inte förvåna mig. när jag skulle till gymmet hade jag glömt mina gymskor så jag fick gå tillbaka och hämta dom, och på vägen hem insåg jag att jag glömde dom på gymmet igen. trött blir jag på mig själv ibland!! men men..

imorgon: mot Bratislava!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0