godkväll

dagens slut blev inte riktigt som jag tänkt mig. fick hoppa av efter en timmes träning. och allt som inte skulle hända på den timmen, hände. tanken var att bowla match på 36ft. hade skickat min urethane med Mats för att ha som mall till bollarna han ska borra till mig (två nya). min andra kortoljeboll slog jag ett slag med, det ryckte i armen och tuminsatsen flög ut - botten av insatsen gick av och satt kvar i bollen och då gav jag upp att spela på den korta profilen. flyttade över till 38ft och slog några slag men det tog slut ganska fort. mina låsningar i ryggen har gått ner i stjärten och en nerv sitter i kläm - mindre gött. inte helt ovanligt för min del, men brukar gå till sjukgymnast och fixa men han hade gått hem tidigt idag, får bli imorgon!!

lite uppgiven tjej. nu håller jag kväll

imorgon:
boka om tider
till sjukgymnasten
gym
träna bowling
kalasa med vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0