god morgon mina vänner

för vakna är ni väl vid denna tiden?
jag är både vaken, färdigpackad & påväg till flygplatsen med världens bästa sällskap: mami! himla glad för att hon ska följa med. gissa om vi ska ha en bra resa? mor, dotter och bowling. :)

denna resa bär det av till Bratislava, Slovakien. aldrig varit där innan, någon som har varit där och kan ge förslag på något vi borde göra när vi väl är där? ja, för tid över det ska vi skaffa oss! haha
denna resa är också början på två-tre månaders galet resande. tiden jag längtat till! jag älskar livet på resande fot, även om jag blir lika förvirrad varenda gång - har jag packat allt? - har jag tänkt på allt? - pass? - biljetter?
man lär sig aldrig! brukar inbilla mig att jag kan köpa allt annat så länge jag har klot & bowlingkläder med mig :) har överlevt en hel del resor sen tidigare, så ska nog klara av denna också. mami har koll på mig! ;)

För er som vill ha koll på tävlingen så går resultaten att hitta på www.bncopen.eu
eller på
www.etbf.eu - tournament calendar - BNC OPEN


hejdå Sverige



Kommentarer
Vibeke

Dere burde tage til Eurovea Shopping mall, der har de flere gode restauranter på udsiden mot elven (El Faro ristorante, har rigtig god italiensk mad).

Ellers så vil jeg anbefale en tur inde i den gamle by del, evt. gå opp til slottet derfra.

Dere må ha en rigtig god tur der nede, og held og lykke med bowlingen :-) Hilsa din mamma :-)

Vibeke

2012-09-06 @ 12:44:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0