Final!

Nu är jag på banorna, för att vara mer exakt så sitter jag just nu i klotreturen. lite halvgnällig över att det är så tidigt, är ju, som ni borde ha märkt att jag inte är en morgonmänniska. blääää
får väl hoppas att det är som det brukar, att jag bowlar bättre på morgonen. det får gärna hålla i sig.

vad gäller nu i finalen då? först bowlar vi 18st (16st från kvalet och 2st från köksvägen) 6 serier, hälften går vidare. sen spelar vi Round Robin som är man mot man - i detta fallet kvinna mot kvinna ;) till slut är topp 3 klara inför stegen. uppdaterar under dagen! resultat går att hitta på spaderbowling.se under OLO fliken!

håll tummarna. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0