en middag..

vid floden?
under stjärnklar himmel?
på en uteservering utan att frysa?

yep, allt ovan och snäppet vassare. en pasta med lax och två öl, man tackar. det satt där det skulle. så som jag förtjänade det. en sak har jag lärt mig, belöningar är viktigt! hehe
idag är det inte svårt att ha ett leende på läpparna. efter en så tung start, försöka glömma, övervinna rädslan och göra vad man måste. mental styrka får jag nog kalla det. jag belönar mig med de fina orden. jag är mentalt stark. orden smakar bättre än öl och är finare än pasta med lax.

nog om bra för idag, ny dag imorgon. det är imorgon det spelar roll. och för att orka behöver man sömn, sååå godnatt :)

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0