En ledig dag

(ett försenat inlägg, dåligt wifi)

Igårkväll blev det en snabb middag på Hard Rock Café efter lite shopping. Blev en tidig kväll, vi var tillbaka vid 22 på hotellet och redo för att gå och sova. Vi visste att vi hade en lång dag framför oss. Kollade lite how I met your mother innan sovdags.
Klockan ringde 05.30, snooze är min bästa vän så gick upp vid klockan 06.00 och tog en dusch, en snabb frukost och sen en taxi till Chaopaya park hotel, vilket är spelar hotellet. Vi skulle möta upp en av killarna som jobbar med tävlingen, för idag är det utflyktsdags! Min tredje resa till Thailand det senaste året och allt jag sett innan dess är flygplats, hotell och bowlinghall. så nu jäklar ska här turistas! vi ska bland annat rida på elefanter! :D längtar. vi är påväg dit nu. Har stannat på en sorts vägkrog typ. Kan väl säga att jag skippade mat här, ingången ser ni på bilen nedanför! :p men wifi har dom ;)

mer bilder kommer ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0