En fantastisk dag

Wow. Jag förstår inte riktigt. Jag är lyckligt lottad. Så mycket kul jag får vara med om. Idag har vi varit på en krokodilfarm bland annat. Tänkte sammanfatta allt jag har fått göra idag:
*sett en krokodilshow, även tagit kort med den största krokodilen i showen mitt inne på "arenan" bland alla andra krokodiler
*sett en elefantshow, de cyklade, målade en tavla (som Jaime köpte), de dansade och viktigaste av allt - bowlade! har även matat dem med både gurka och banan. blev även en "turåkning"
*har matat, gosat och klappat tre olika storlekar på tigrar (baby, junior och vuxen)
*gosat, pussats och kramats med världens sötaste apa
*har ätit på ett "gatukök" som fick mig att längta till IKEAs köttbullar

jag tänkte lägga upp bilderna i ett eget inlägg, går lite bättre då :)

jag går iallafall på moln. och när jag trodde att dagen inte kunde bli bättre så fick jag prata med mamma och det blev ännu bättre! yay

ikväll blir det mys med pizza & film. imorgon är det bowling. håll tummarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0