två veckor i en resväska

nu är det över. de två veckorna vi trodde skulle bli jobbiga, krävande och förvirrande. nog har det varit jobbigt och krävande, ibland lite förvirrande men jisses va underbara två veckor. vi har fått uppleva så otroligt mycket mer än bara bowling för en gångs skull.
jag vet inte hur jag ska sammanfatta för att det ska ge rättvisa. allt man kan tänka sig att flutit på. Thailand bestod av mycket bowling, men även shopping, myst med babytigrar, babyelefanter och babyapor. vi har åkt tuktuk, svettats och låtit bli att äta thaimat. vi har fått stå ut med ösregn och goda drinkar.
sen har vi ju Österrike. med massa schnitzelmåltider, magknip och små sängar. sol, regn och blåst. samtidigt. typ. men även här bowling, det gick betydligt mycket sämre men det är kanske den tävlingen jag lärt mig mest av? jag tror det.

skratt, tårar, hat & kärlek. dessa två veckorna har innehållit allt. lite av charmen med det hela.

nu är vi på flygplatsen, redo att säga hejdå till resväskans värld och säga hej till verkligheten ännu en gång. men inte för så länge. på söndag packas väskan igen och på måndag lyfter jag mot nytt äventyr. ett mästerskap jag vill ha revansch i. Individuella Europacupen. Holland. yep. i love it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0