stop for a minute, and smile!

jag kunde aldrig tänka mig att denna dagen skulle sluta såhär. oj. som jag har tvekat på mig själv. jag har varit förbannad. ledsen. uppgiven. jag tror att det vände idag. med tårar i ögonen och världens största leende på läpparna.

"kan du filma en gång till?"
6 ord. 20 bokstäver. 1 frågetecken.
1 fel. 1 lösning.

just in time. äntligen. jag känner mig redo inför nästa vecka. imorgon.

aldrig ska jag låta mig knäckas av någon igen. aldrig. jag ska visa att jag har tagit mig ur, lärt mig och blivit starkare av det.

imorgon åker jag. holland, individuella europacupen. revansch sen några år tillbaka. jag vet vad jag vill. jag vet vad jag kan. en sak återstår! & det är här ni får följa med på resan.

följande leksaker får följa med:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0