shi fick jag!

skulle aldrig ha sagt att det flutit på. ha! flyget blev försenat en halvtimme från Wien och en hel timme sena blev vi till CPH. vad han den där piloten höll på med på vägen skulle jag bra gärna vilja veta. fröken Andersson gjorde en sak på vägen, det var att somna innan vi lyfte och vakna precis innan landning. inga konstigheter. väl framme i CPH fick vi alla våra väskor, plus i kanten. mamma kom och hämtade oss och bilfärden mot Ängelholm kunde börja. sträckan har aldrig känts så lång som igår, jag ville bara hem. en matpaus, oväder, ca 1,5h senare vart vi hemma. tog inte många minuter innan jag kastade mig i sängen. And guess what? pigg som en nötkärna, inte skulle väl jag sova? efter en stund fattade även min knopp att det var dags att hälsa på John Blund. jag känner just nu att jag väldigt gärna legat kvar en stund till. men "jag gör det imorgon" won't get you anywhere. denna tjejen står på gymmet. 2 krävande veckor & en 4h återhämtning i min egna säng. karaktär, om jag får be!
Now let's do this!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0