ny dag

och redan hunnit med en hel del. började dagen med bowlingträning med mamma vid 9, börjar verkligen sätta sig igen med tekniken, iallafall när jag får stå i tryggheten i Ängelholm. sprang sedan över till min sjukgymnast som knäckte till min rygg lite snabbt och sen vidare till gymmet. blev ca 1,5h på gymmet, 30min PW med lutning och sen 15min jobb med lutning, totalt ca 5.7km & 550kal. gick sen in i cirkelgymmet och körde några övningar för mage & rygg.

och nu är jag påväg att möta upp Emma för en lunch i stan. efter lunchen blir det nog en liten power-nap innan jobb 16.30-22 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0