if you want it, go get it

blev catch-up med Emma idag, en fika på espresso house. man har en hel del att prata om när man inte setts på över två veckor. himla mysigt men tiden sprang iväg lite väl fort. klockan blev träningsdags, bowling stod på schemat. och jisses vad osäker jag har varit på mig själv på sistone när jag ställt mig på banorna. har därför bestämt mig att gå tillbaka till min gamla startposition men att ändra börja med bollen lite senare. idag kändes det bra, får hoppas det sitter i till imorgon så jag får upp lite trygghet. jag ska ju vara på topp till nästa vecka. men det löser sig. jag vet det. eller hur?

förutom det så har jag kollat mig i spegeln typ x antal gånger, fantastiskt ovant att se sig själv i rött hår. men jag gillar det. :)

nu ska jag se mitt favvo-program Ridiculousness på MTV. hehe
Godkväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0