friday, I'm in love

är det fel att börja känna sig vuxen? det låter nog lite löjligt. men sen när jag tänker efter, vem bestämmer när man är vuxen? börjar jag bara bli hemmakär? tråkig? eller också vuxen? det är fredag, jag har jobbat 8.30-15, jag har tränat 15.30-17, jag har längtat hem till soffan. nu är jag äntligen här. jag ser fram emot ännu en lugn fredag, med middag, film & mys med min sambo.

ser även fram en mysig förmiddag med världens bästa mamma. ska även titta på bröderna när de bowlar match, sen bowla själv och till sist få upp partykänslorna tills på kvällen. eller? ja, vi får se hur det blir!

hoppas ni får en bra kväll & helg. lycka till alla som ska bowla. :)

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0