Fredag

Usch. Det kändes bra när vi började, 230 i första. sen. sen gick det utför. 150, 190. blir så arg. Jag lurar mig själv till att bowla sämre också. Det är klurigt här, det kan ingen säga emot. Det är väldigt stor skillnad mellan banparen, det kan ingen heller säga emot. Men vafan. Det ska ju gå! Blev till slut en ökning sen igår, 1235. Imorgon ska det bli mer. Bowlar igen 12.00


Har nyss kommit tillbaka till hotellet, har varit ute och ätit med våra danska vänner.
ber om ursäkt för den hemska uppdateringen men jag skyller som sagt på wifi här.

Och just ja, Joline hälsar!



Kommentarer
Fru

Känner mig som värsta kändisen som visar sin bästa sida...eller? ;)

2012-10-07 @ 07:59:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0