efterlängtad, saknad

vad jag pratar om är givetvis min säng. hej på dig. efter en lång dag får vi äntligen umgås lite. tror vi har saknat varandra. vi fick ju som sagt in umgås så mycket förra natten.
denna långa dag har bestått av gym, lite catch-up med sambo och 8,5h jobb. #trött-tjej
på gymmet körde jag en lagom konditionspass. 15min PW 6,5km/h, 15min jogg (9,5. 10. 10,5km/h - ökning efter 5min) X2 blev strax över 8km på den timmen. its good to be back.
efter gymmet åkte jag och hämtade Ida för att sen lämna henne på stationen, hennes resa avslutades idag med buss & tåg hem till Nässjö. när jag släppt av min tvilling-resbuddy så åkte jag hem, duschade, åt frulle och tog igen lite med min kära sambo. inte träffats på två veckor och jisses med grejer som har hänt, nästan för mycket, både bra & dåliga. sen var det bara att pallra sig till jobb. 12-20.30, sen var jag heeeeelt slut. och här är jag, utslagen i sängen. okej, måste ge mig själv lite cred för att jag städade mitt rum nyss. trötta ut mig lite extra. nu ska jag sussa dock. imorgon händer det grejer, gäller att vara utvilad!

godnatt fina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0