cph-airport

äntligen har jag lyckats fixa wifi även på denna flygplats, mitt andra hem. har känt mig lite halvt (läs helt) missnöjd med livet av alla timmar man behövt spendera här i ensamhet och inte kunnat underhålla sig på något sätt. men nu så!

just nu sitter jag vid gaten, incheckningen gick bra. krånglande lite i början vid själv-incheckningen för att kortläsaren inte fungerade. var tvungen att betala för min övervikt då jag resor med 4x23kg denna gång. är dock förvånad att övervikten endast kostade DKK 675! jag kunde iallafall betala detta framme vid Bagage-Drop. problem som gick att lösa, snabbt & smidigt!

flyget lyfter om 45min. fram tills dess ska jag lyssna på musik, läsa lite i min bok (mamma, ramla inte av stolen när du läser detta). jag, Sandra Andersson, läser en bok. haha inte vilken bok som helst. ska jag läsa så läser jag självbiografier. finns inget bättre än att läsa om folk som lyckats i livet, hur dom har gjort det och få inspiration! jag kan dock räkna på en hand hur många böcker jag faktiskt läst.
1. the boy called it (engelska)
2. ps. I love you (svenska)
3. Bingo Rimér självbiografi
4. Zlatan självbiografi
5. Ron Jeremy självbiografi - den bok jag läser just nu!

så nu ska jag dyka ner i denna sjuka bok! vi hörs från Holland. ikväll är det inofficiell träning för mig och James Gruffman.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0