[check]

det roliga tog slut i steg 2/3. det var ett tungt sista pass. mycket en kägla över och alla andra strikade som aldrig förr. sjukt mycket Strike runt omkring.
oavsett vad så är jag nöjd med tävlingen. jag har övervunnit den här hallen, jag har vunnit över mig själv. det var ett oerhört starkt startfält. jag klappar mig på axeln och njuter av den lediga dag vi har idag innan vi ska ge oss av till nästa ställe - imorgonbitti åker vi till Wien för WBT&EBT tävling.

tack för stödet denna veckan, hoppas ni följer med oss på nästa ställe också! vilket ni kan göra här på bloggen :) glöm inte kolla våra videos på Facebook och youtube! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0