8serier - 1615

oj. jag är missnöjd med min insats, det är jag. men sen samtidigt fick jag slita en hel del och fick aldrig ta det lugnt. jag upplevde stor skillnad mellan banparen. jag upplevde att förändringarna blev riktigt stora. jag fick byta boll i alla serierna, minst en gång. några serier upp till tre gånger. det var också den förändringen jag kunde göra, flytta funkade inte tyckte jag. så där sprang jag som en idiot. och det tog inte många slag ibland innan en boll betedde sig heeeeelt annorlunda jämfört med tidigare. rätt sjukt.
jag ligger iallafall sjua änsålänge på mina 1615, med 54poäng ner till 9e. imorgon är det en ny profil och allt kan hända. jag håller tummarna för ett stabilt spelpass.

alldeles strax är det James tur att gå på banorna, håll tummarna!



Kommentarer
IM B

Även jag håller tummarna för Dig

2012-10-17 @ 21:57:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0