vem körde över mig?

jag orkar inte röra mig från soffan. varenda cm av min kropp värker. haha klent byggd.

igår bowlade jag två matcher. det borde jag inte ha gjort. usch, fick inte rätt på armar och ben och det var på tok för tidigt. yep, gnälleröv men så är vissa dagar!
på kvällen hade jag & Josefine mys. jag lagade mat, hemmagjorda klyftpotatisar med kotlett och bea. & som avslutning på mina onyttigheter åt vi chokladpudding med hallon och grädde. nog inte gott!!

idag var första dagen på två onyttighetsfria veckor. började bra iallafall. hade för mycket att göra på jobb att jag inte ens hann bli sugen på något. sånna dagar är bra! 10,5h jobb & snart lite sömn. är helt slut. finito.

imorgon:
dh-dejt & frukost
jobb 10h
sömn

måndagar och tisdagar är alltid lika intressanta. buuuu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0