tionde november

ännu en mysdag. åååååå börjar nästan tycka om denna årstiden. eller iallafall de dagarna man får lov att slänga sig på soffan med en gosig filt och lite té.

jag och Josefine tog en promenad på eftermiddagen, 4km i höstigt väder. inte sådär kallt utan vindstilla och precis lagom kyligt. vi gick förbi Statoil på vägen hem för att köpa fika.
mamma har precis varit här med en fin överraskning, ljuskvistar som skapar ett träd i en kruka. kanske inte låter så bra men otroligt mysigt. även ljuskulor att hänga i köksfönsterna. så himla fin överraskning! tack <3
jag är inget fan av julsaker eller julen i sig. men jag älskar ljus. tända ljus, lyktor, mysiga lampor. mmmm hon är bra, min mamma! bjöd på fika som tack :)

nu väntar vi på att Zackanas ska dyka upp med en film så vi kan fortsätta lördagsmyset!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0