the vow

rubriken är namnet på filmen vi såg igår, en film jag grät till. har en förmåga att göra det när det blir lite känsligt. och det kan man lugnt säga att denna film var. har ni inte sett den så rekommenderar jag den! eller nej, jag beordrar er till att se den! det är värt det. man tänker efter lite.

blev dock en tidig kväll igår, somnade rätt så fort efter "så mycket bättre". för idag styrde vi bilen mot Kungsbacka och Gbg tour, jag & Zacke. min första tävling sen jag "tog tag i mitt liv" som bowlare. jag hade noll press på mig själv, jag ville gå in och bowla i 8 serier. det gick väl okej måste jag säga. jag kände att jag kunde ta beslut. flöt på emellanåt, men ibland var det lite tyngre. lyckades knåpa ihop 1800rent, 1816 med hcp, även en 299serie där jag tyvärr lämnade 7an kvar. min andra 299 serie i år. snart så kanske! jag klappar iallafall mig själv på axeln.
efter bowlingen var det bara raka vägen hem för lite jobb. massa ätande ikväll i bowlinghallen, himla trevligt. allt gick bra och jag är hemma, slängt mig på soffan och startat tvn. även detta går bra. haha!

ska snart pallra mig in i sängen så jag kan susselitussa innan jag ska ta mig an en ny vecka. måndag: träning, jobb & korp. bring. it. on.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0