pheewwwww

10.5h jobb [check]
blev lite krångel i planeringen. kände mig överkörd när jag vaknade imorgon, lite lätt träningsvärk, ganska sliten, trött. blandat. som fick mig att sova lite längre och ladda upp för jobb istället.
korpen blev även den flyttad, vi fick mycket bowling och bestämde oss att ta det på onsdagsträningen istället!

vad har mer hänt? inget speciellt faktiskt. jo. tvättmaskinen gick i sönder idag. min tvätt luktade.... mindre gött. mami räddade mig som vanligt. <3

sjukaste cravings på onyttiga saker idag. 1-0 till mig för att jag höll mig borta, trots att jag gått 10.5h runt godis, kakor, mat. ibland blir jag stolt över mig själv. det är de där smågrejerna som gör stor skillnad.

nu: sömn
imorgon: träning, jobb

just ja - motivation, kom igen! en glimta sol och lite värme hade gett en, en spark i röva. behöver nya träningstips, någon?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0