lagom o-pigg tjej

trots att jag fick lite sovmorgon så känner jag mig helt förstörd, haha. sov väldigt bra inatt och det var fan inte lätt att vakna imorse. kroppen ville bara ligga kvar. men nej. nu är jag på gymmet, står på bandet och värmer upp, har inte ens bestämt mig för vad jag ska göra idag. haha ska vakna först, skulle gissa att det blir något all round så hela jag hinner vakna innan jag går härifrån. efter gymmet ska jag hem och slänga mig på sängen igen och fortsätta sussa en stund, ikväll blir det jobb :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0