fusk

jag är en dålig människa
 
haha idag tyckte jag verkligen synd om mig själv. gårdagen på jobbet gick inte lysnade, inte alls. det fortsatte i samma spår idag. jävla mög. skulle baka och brände båda kakorna, på två olika sätt fastän att kakan inte blev klar. fail. blev ledsen. och tröståt lite av kakan. eller typ en del. haha. så det var den nyttighetsperioden. får slita lite extra på gym imorgon antar jag. BUUU
 
ja, det blev ju 9h jobb idag. ibland blir man fantastiskt trött i huvudet av att vara i en bowlinghall. och ibland är det väldigt omotiverande att träna och jobba på samma ställe. vissa dagar får man övertala sig själv lite mer än andra. idag gjorde jag det och lyckades bra. tog en snabb och effektiv träning med mami nu på kvällskvisten när jag jobbat klart. hon är bäst. alltid när jag behöver henne så finns hon där. inte bara som  mamma utan som coach/tränare också. bäst bäst bäst!
 
nu har jag kommit hem och slängt mig på soffan. tänkte göra lite kvällsövningar eftersom att jag skippade gymmet imorse. finns väldigt väldigt många övningar man kan göra hemma, som går snabbt och är effektiva. man behöver lite möbler. ibland bara lite golv. sit ups, push ups, bensäkningar, dips (med hjälp av en tv-bänk, soffa, stol) squats, utfallssteg. ja  you name it! allt går om man bara tar sig tid för det. och det ska jag göra nu!
 
tjohej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0