fredagsmys

en riktigt tjejdag. jag och sambo tog bilen till Helsingborg, först för att kolla hennes hand hos arbetsterapeuten. det gick ok, varken mer eller mindre. vissa delar var positiva, vissa negativa. förhoppningsvis blir det bättre nästa besök. när hon var klar där körde vi till IKEA för världens bästa lunch, köttbullar med potatismos. Yummmmm även världens billigaste lunch. 8st köttbullar, potatismos, lingon och brunsås samt ett vitlöksbröd & dryck. hela 34kr. trettiofyra kronor!! tokigt.
tog även ett varv inne på IKEA, lite glas behövdes handlas. sen styrde vi sikte mot väla. Vi hämtade Josefines telefon som varit på lagning, vi köpte en jacka till henne, vi tog en låååång (och dyr, hela dubbelt så dyr som middagen ;)) fika. köpte även världens mysigaste filt! för er som inte vet så älskar jag motivet amerikanska flaggan. jag har skor, kuddar, kläder och nu även filt i detta motiv. i freakin' love it. detta fick räcka på väla så vi tog bilen till nästa shoppingställe: familia! och vet ni vad jag hittade där? dadadadada..... SKOR! haha vilken skräll. måste nästan sluta. elleeeeeer?
blev bara en snabbrunda innan familjehandling på citygross. :)

väl hemma lagade vi middag, klämde ihop tacos till "jiddra inte med Zohan" och lite Asti och choklad till efterrätt. hehe
Zacke kom förbi en sväng, himla trevligt! :)

har vi hunnit med mer idag? typ.. snacka skit, skratta & snacka lite skit.. vi hann även skratta lite :) superb dag.

imorgon ska vi bara mysa hela dagen. film-maraton ligger nära i planerna. attackera soffan, gosa in mig i nya filten och bara vara. yes mam, där har ni morgondagens plan.

Hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0