back on track

nu jävlar har jag fått röra på mig. när jag kom hem tog jag en liten paus på soffan, lekte lite på datorn och såg lite tv. laddade upp för en träningskväll och det blev det. tog ett core-pass 55min där man tränar balans, bål och många rep av varje övning. så sjukt bra och kul träning. gick in på gymmet och körde 7,5km på bandet varav 6,5km var 10,5km/h, ajöss ca700cal! hade inte riktigt fått nog efter detta så vandrade rakt över vägen för lite bowlingträning i 45min. ett bra pass som verkligen gav mig sjukt mycket. det var spelat en timme innan så jag försökte bowla så bra som möjligt och lösa profilen helt enkelt. just nu fokuserar jag på att hitta den rätta känslan, och jesus, den var där! kändes bra bra bra!
 
nu ska jag laga lite mat och titta lite tv. ha kvällsmys innan helvetet brakar loss ihelgen ;)
 
hoppas alla mår bra där ute. <3 puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0