Skånemästerskapet

Jo, tanken var ju att spela för att jag haft en liten paus. Efter jag anmält mig fick jag en trevlig överraskning att det var 8 serier, inte 6serier som jag trodde. damn. Förkylningen känns, kallsvettig men jag tog mig igenom de 8 serierna. Tanken med starten vara bara att spela och testa min nya spärrboll. Första spärrbollen som känts bra direkt, kul! & fin är den också - grön & blå. :)
har en vacker bild att visa från bowlingen också, Molle och jag bowlade ihop. Haha som det kan gå :)

Nu har jag nyss varit och handlat, ska köra Josefine till Perstorp nu.

(hela 21,5grader nu/72F -wooooho!)

puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0