Måndag

Tillbaka till verkligheten. Fick dock sovmorgon, men vaknade ändå vid 10. Min plan var att sova betydligt längre. Jag gillar att sova. Men nej, tittade tv och gjorde frukost. Klockan 14.30 var det dags att promenera till jobb. Musik i öronen så går det snabbt. Det är för övrigt något jag inte kan klara mig utan. Musik!
Jobb mellan 15-22 & nu är jag hemma igen. Tittar på Schulman Show och försöker bli trött. Klockan ringer tidigt imorgon, förhoppningsvis får jag en klipp & färgningstid imorgonbitti. Håll tummarna. :)
Annars är det jobb & träning på schemat imorgon :)


Godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0