god morgon världen!

hemresan gick bra igår, det var ont om plats men med lite lekar och snack så gick den hyfsat snabbt ändå. :)
När jag kom hem hade vi trevligt besök av Rasmus, Frida och Andy, jag tog med mig snärt och vi spelade spel och lyssnade på musik hela kvällen tillsammans med lite god dricka! Sjukt bra kväll med underbart sällskap. Jag är lyckligt lottad med er som vänner!
det blev rätt sent, vi satt uppe och pratade tills 4.30 - tokigt! men det var skönt att få lätta lite på tankar :)

Har nyss vaknat till liv, är rätt så seg idag. Men finns ingen tid för slapphet. Idag ska jag träna, tvätta och börja packa. Vi åker ju snart!!! jag är sämst i världen på att packa i tid. Det blir alltid sista minuten packning. Ska man ändra på en sån grej? Vi får väl se :)

Hoppas ni får en bra dag,
Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0