en europa-mästarinnas ord

Ormen här aka Herman the worm. Det ryktas om att jag ska gästblogga så nu skriver jag några rader.

Bowlingen hittills har varit smärtfri, 1 EM-Guld och ledning i 3-manna i halvtid. Har fortfarande svårt att förstå att vi vann när jag dagen innan uttalade mig lite grinigt "det finns inget att spekulera i, det finns ingen chans". Där fick jag så jag fes baklänges! Ny dag idag, utan fisar baklänges. Jag vet redan nu att detta kommer gå vägen, så bra är vi!

Annars bjuder Holland på kasst väder, enformig mat och alldeles för många intervjuer på engelska.

Pussochkram Joline



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0