underbara lördag

jag är kär. i livet. efter dagarna jag låg sjuk så uppskattar man dagen extra mycket när man blir frisk. min dag var igår. och den dagen var så bra! den började väldigt lugnt, ANTM (americas next top model) maraton. loooove it. jag tog en dusch och snyggade till mig inför kvällen. testade dricka en cider men tog mig förnuft till fånga rätt så snabbt och bestämde att det fick bli en nykter utgång. jag & Frida promenerade ner till hallen för att bowla lite i väntan på att josse skulle sluta jobba. någon timme senare var vi redo, Jonas körde oss till helsingborg, vi mötte upp lite vänner & satte oss på en bar. lite prat, skratt och dans senare tog vi snabba steg bort mot sirocco. DAMN i love this place. dom spelade fruktansvärt bra musik hela kvällen, stod på dansgolvet i princip 4h i sträck. haha bra energi i vattnet jag drack måste jag säga. träffade massa gamla vänner som jag inte sett på evigheter också. vilken lyckad kväll! vilken lyckad avslutning på denna veckan. yep, jag är säker. jag är kär. i livet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0