TGIF

Woho! Duktiga Sandra har varit igång. Nu kan jag njuta av helgen. Idag blev det bowling med mamma och Jäine, testade profilen som ska ligga i Barcelona. Profilen var lite snabbare än beaten path men annars var det ingen större skillnad. Har ändrat lite i min startposition, sänkt armen i starten för att kunna skjuta ut bollen lite mer "aggressivt", för att de ska bli lite mer bestämt. Känns bra änsålänge. efter bowlingen vandrade vi bort mot gymmet, jag och min sambo. Körde ett låååångt och jobbigt ryggpass, eller det kändes så med tanke på att det var ett tag sen jag var där. Sambo hjälper mig, är väldigt tacksam för det. :) nu har vi precis kommit hem, jäine vid spisen och jag tittar på top model. Snart maaaaat! efterlängtade heeeelg! Xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0